Uppdatering 1 av 3...

Sorry för den dåliga uppdateringen i helgen, men jag har haft fullt upp (känns nästan som om det inte varit helg jag är helt slut). Fredag fick jag sällskap i soffan av killen vi kan kalla honom P. Det var mysigt, och var iaf trevligare än förra träffen då han inte sa ett ord på hela kvällen (inte ens när han blev direkt tilltalad). Men efter kvällen (när jag sa åt honom att åka hem) kännde jag ändå att det inte var rätt och att jag inte hade några speciella kännslor för honom. Så jag tänkte att det var bäst att säga som det var och det gjorde jag och frågade om vi inte kunde vara kompisar istället... "Absolut inte" sa P. då... trevligt att få veta att han var puckad innan man umgicks mer! Varför kan man inte vara kompisar? snacka om surpuppa :P

Any way... jag är inte ledsen, tvärt om jag är bara glad att bli av med honom om han ska vara sån. Så det är bara att leta vidare efter pucko/psyho nr.. vilket nummer är jag på nu? få se 1, 2, 3, 4...5 killar är det nog nu som visat intresse för mig och som var lustiga allihopa, lustigt att man ska få tag på alla lustiga killar?


P. fick korgen :P



Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Ness

tack så hemskt mkt! :D

ja min helg va kanon din då :D ?

2009-10-05 @ 11:11:44
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0