Uppdatering 3 av 3...

Söndag...
spöregn då oxå, (vad annars) men när vi kommit havägs i skogen med Calypso blev det faktiskt uppehåll så det var skönt att inte vara totalt dyblöt :)

Lämnade av min dator till Mollys pappa Tom som är bra på datorer och fattar lite mer än en annan. Men inte ens han kunde få det dumma bredbandet att fungera... Så man får väl sitta i telefon kö hela eftermiddagen/kvällen idag och försöka få tag i telia så de kan säga vad det är för problem..

Jag lyckades få in ett virus i pappas dator oxå...jag satte den i karantän och sen la datorn av...så nu får vi lämna in den datorn så att den blir rensad... Tydligen ska jag inte ha med datorer att göra.

Tittade på tv med Molly, kollade på polarexpressen... mycket välgjord måste jag säga och lite roligt att Tom Hanks gör typ alla rösterna (nästan iaf haha). Blev jätte sugen på jul! Just nu känns december väldigt långt borta :( 60 dagar tills jag och emmelie ska till Sthlm 4/12-09 resp:43 arbets dagar. Det är 79 dagar till 23/12 min favorit dag på hela året resp:56 arbetsdagar. Och det är 87 dagar kvar på detta året... Jag vet jag räknar sjukt mycket på dagar just nu :S

Vad längtar ni till?

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: pelle

Den där filmen är lite cool. Brukar visas vid jul va? Härlig!

2009-10-05 @ 18:32:26
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0