tlött

Shit va trött jag är...det är fasen sjukt va trött jag är...har jag sagt att jag är trött?. Det måste vara förkyldningen för igår gick jag faktiskt o la mig vid 22.00 så jag borde ha varit mindre trött...

I och för sig så har jag vaknat typ 40 ggr inatt och tycket att jag sett något eller hört något och kommit på mig själv med att bara sitta spikrakt upp i sängen och stirra ut i tomma intet...Denna gången såg jag inte mitt spöke men jag kännde något...Jag tror att jag bara drömde denna gången eftersom jag inte såg honom som jag gjort förut. Men det är otäckt när man helt övertygad om att det är något inne i rummet fast att man inte kan se det...

Morfar säger att det är för att jag tittar för mycket på tv (han tror säkert att man får fyrkantiga ögon av för mycket tv-tittande), men jag tror inte det. Jag menar tänk OM det är något! Det är väl bättre att vara beredd på att fly om man tror att man är i fara än att bara rycka på axlarna? Jag menar tänk om en dag det kommer in en inbrottstjuv eller nåt och jag bara vänder på mig i sängen och tänker att det är inte på riktigt...hur bra är det? Sen tror jag faktiskt på spöken och det står jag för!

Tror ni på spöken?

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0