Telepati

Tränade igår...jag säger bara "fy F-N!" jag skulle bar inte ha tränat, när jag var färdig med styrkan och skulle ge mig på konditionen( eller försöket till att få kondition) så sa mitt hjärta och mina lungor ifrån. Tydligen var min förkyldning inte bättre så jag sprang bara 10min sen hade jag typ andnöd. Vilket resulterade i att min förkyldning är ännu värre idag bara för att jag försökte träna iaf... Jag har sjukt ont i lungorna idag.

Efter träningen fick jag sticka till ICA och handla mat eftersom jag ätit upp allt som fanns hemma typ. Köpte ingredienser så att jag kan göra mina kyckling-nudlar. Den är verkligen supergod! Den innehåller Kycklingfilé (tydligen haha), babyspenat, sesamfrö, chili, salladslök, soltorkadtomat, honung, sockerärter, broccoli och naturligtvis pasta! Supergott och går fort att göra det enda som egentligen tar tid är hackandet av grönsakerna och kokandet av pastan...


Här är fusk versionen av min mat(kyckling pasta)...MYCKET godare när man gör den själv!

Pratade med Molly igår, vi bestämmde att vi skulle ha souvlaki med klyftpotatis och tzatziki på söndag. Eller ja Molly bestämmde det och jag sa absolut haha, det roliga är att jag köpte souvlaki kött på ICA 3 timmar innan vi bestämde att vi skulle ha det på söndag...Vaddå telepati mellan mig och min "tvilling" Molly?!

Mmmmm...souvlaki. Jag längtar tillbaka till Kreta :'(


Att bro på telepati, min syrra och min mormor har en sån länk mellan sig att Emmelie tänker att hon vill ha kroppkakor och mormor ringer och säger att hon ska göra kroppkakor... det är lustigt men det fungerar så. Fast det är ju samma sak som när man vet vem det är som ringer innan man svarar (detta gäller inte om man tittar på nummerpresentatören!) för visst händer det ofta att man tänker på en person och sedan bara ringer den! Jag tror att alla är mer eller mindre telepatiska, sen beror det nog bara på om man tror på det eller inte...


Tror ni på telepati?

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

kycklingnudlar låter gott! kan en sjuk syster få hemleverans :)

2009-10-13 @ 19:01:37
Postat av: Molly

Ja de är fan sjukt! Haha, vi har grymt mkt telepati i vår släckt :P :D

2009-10-13 @ 19:26:56
URL: http://thelly.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0