Skräck-filmkväll

Ikväll blir det massa skräckfilmer hemma hos Emmelie och Amri. Det blir roligt, och skrämmande hoppas jag :) Man har ju blivit lite avvänjd vid skräcken när man tittat för mycket på skräckfilm...

Men Emmelie hade iaf lite nya filmer som jag inte sett så man kan ju bli överraskad så man blir rädd om inte annat haha. Jag ska hem till dem direkt efter jobbet och så ska vi handla godis och sen någon god mat (Bantningen kan dra åt hel_ete denna helgen oxå haha).

Jag tycker inte att detta ser särskilt gott ut...

Vi skulle ha ätit något onyttigt allihopa men nu fick jag reda på att mormor skulle göra kroppkakor så då skulle Emmelie och Amir dit och äta det i stället. så jag får väl hitta på något eget hämtmat som jag ska äta. Jag skyller på Emmelie eftersom hon alltid sänder ut sina telepatiska signaler till mormor som säger åt henne att göra kroppkakor. Typ alla i släkten äter kroppkakor men inte jag jag kan inte med det där med kokt potatismos med äckligt fett fläsk i... tydligen så hoppade den öländska genen över mig...Men det är roligt att göra kroppkakor, det är väl samma princip som jag och tårtor/bakelser jag tycker om att göra dem men inte att äta dem...lustigt.


Vi ska väl kolla på "The last house on the left" och "Trick or treat" det är väl de jag vet om sen får vi se vad min syrra hittat på för fler filmer :) Bara det inte kommer in någon "åsna" (intern skämt).

Någon som har förslag på vad jag ska vräka i mig medan alla andra glafsar kroppkakor?

       Alternativ 1.             Alternativ 2.                Alternativ 3.
Vilket av detta ska jag äta? Rösta genom att lägga en kommentar. Röstningen håller på till kl. 15.00 idag.

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Molly

Ne men va fan :O jag får juh aldirg vara med när ni ska kolla skräckfilmer :O vi måste göra de snart :D

2009-10-30 @ 20:08:15
URL: http://mytrueromance.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0