Skadat armbågen i flykten

Jag har ont i min armbåge :( Jag fick fly in i bilen här om dagen för att undvika min lustiga granne... Han gjorde inget, men jag vill inte prata med honom då han typ är skit tänd på mig och så fort han blir full blir han aggressiv och ringer och flåsar i telefonen :S Så jag vill inte prata med honom för då kanske jag uppmuntrar honom?


Aja, iaf träffade jag på honom på parkeringen igår när jag skulle till jobbet och slängde mig in i bilen (för lets face it jag är rädd för honom)... senare när jag kom till jobbet och satte armbågen mot skrivbordet kände jag att den gjorde så satans ont, när jag kollade hade jag ett stort fult blåmärke över hela armbågen... idag ser det ännu värre ut då den börjat läka ("it's darker and hurt's more that's means it's healing"/från vänner).

Jag har ingen aning om vad jag slog mig på, men ont gör det :( Tur ändå att det inte var min syster Emmelie, hon får blåmärken av att man typ petar på henne så hennes arm hade väl gått av om hon gjort samma sak haha. (No offens Emmelie).

Har ni personer som ni bara måste undvika?

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: pelle

haha, så du skadar dig när du springer ifrån kåton? ;D

2009-10-14 @ 20:27:39
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0