Sjuk :(

Jaha, då var det då konstaterat...jag ÄR sjuk (och då är det inte bara det vanliga "jag är sjuk i huvudet"-syndromet haha). Hade lite feber igår och somnade konstant i soffan medan Molly satt och försökte ha det trevligt med mig så jag anade oråd redan då. Vid typ 19.00 väkte hon mig o sa att hon skulle gå, stackarn. Sen gick jag o la mig och sov till kl 05.00 när jag vaknade av alarmet och inser att jag inte är frisk nu heller...

Går upp iaf med hoppet att jag bara är trött men nej, en timme senare inser jag att jag faktiskt är sjuk och inte borde gå till jobbet och smitta ner alla (om nu det inte redan är för sent) Jag tvekade lite av skälet att jag tyckte synd om Jerry som är själv på kontoret att han skulle vara tvungen att försöka reda utt mitt jobb oxå. Men än så länge har det nog gått bra. Jag har telefon rådgivning per telefon (tur att man är dator-nörd så man vet exakt var allt finns i datorn och vet vilka fönster som kommer upp när man trycker på allt och vet typ alla artiklenr/artikelägare och antal till allt). Han får göra det som absolut behövs att göra så får jag försöka fixa resten i efterhand när jag blivit frisk igen.



Nu orkar jag inte skriva mer just nu, jag har (citerar min oxå sjuka morbror Tony) "smågrisar som klampar omkring i huvudet"... så jag orkar inte mer just nu. Tror att jag ska sova en stund nu igen...får se om jag orkar mer blogg senare, ni får ha överseende med detta nu när jag är sjuk.

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0