Sjuk på jobbet :P

Jaha då var man tillbaka på jobbet igen...
Jag är inte frisk, men jag mår bättre, så jag kännde att jag var tvungen att jobba idag.
Jag tänkte att om jag kan sitta upp så kan jag lika gärna åka till jobbet och jobba på kontoret som att sitta hemma o vara sjuk... Fast sjuk är jag nog inte, visst jag är yr i huvudet som fan, har ont i hela kroppen och är trött som satan...men inte lika mycket som jag varit innan... så jag vet inte om det klassas som sjuk.


Jag kan ju säga att det absolut inte var onödigt att komma tillbaka till jobbet, det låg en pappershög i storlek XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL på mitt skrivbord för packhuset, och en minst lika stor hög på mitt skrivbord på logistiken... Jag tror att jag rett ut allt i första högen? det tog hela förmiddagen, det är inte lätt för de andra att försöka förstå mina system i mitt arbete och den personen som jag nästan har lärt ut allt jag kan till (morbror Tony) är oxå sjuk så det hjälpte ju inte. Jag tycker faktiskt att jag borde få betalt för tisdagen. Visst jag var hemma och var sjuk men jag satt/låg i soffan med telefonen nästan hela dagen och pratade min "ersättare" Jerry igenom hela mitt arbete. Så frågan är kan man få betalt om man i princip jobbar hemifrån?

Aja.. nu ska jag ta tag i alla fax jag måste fixa denna veckan, innan jag ens kan börja ta itu med den andra pappershögen...

Shit va slut jag blir, o magsåret är nu ett faktum...

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0