Robert Pattinson är ledsen...

Läste just denna artikel på msn:

"Tjejerna skriker efter Edward – inte mig"

Trots ryktena om en romans med Kristen Stewart hävdar Robert Pattinson att han inte bara är singel – han har dessutom oerhörda svårigheter att över huvud taget hitta någon att dejta.  

Den 23-årige flickfavoriten, som spelar Edward Cullen ”Twilight”-filmerna, förklarar för Sydney morning herald att hans beundrarinnor inte vill ha honom. Det är hans rollfigur de vill åt.  

— Tjejerna skriker efter Edward, inte Robert. Jag kan fortfarande inte hitta någon att dejta.  

Rob berättar vidare att uppmärksamheten kring honom börjar bli absurd. Häromdagen åt han lunch på en liten restaurang och när han kom ut stod 400 fans och väntade på honom.  

Han hoppas dock att hysterin ska lägga sig i samband med lanseringen av ”Twilight”-uppföljaren ”New moon”.  

— Jag har inte huvudrollen i den andra filmen. Den har Taylor Lautner. Jag dyker upp i Bellas drömmar, men det är inte fokus på mig den här gången, säger han.

//slut på artikeln nedan kommer min uppfattning..

Ja stackars lilla rika pojke..
är det jobbigt att vara känd och att ha miljoner fans som ständigt påminner dig om hur bra skådespelare du är och hur snygg du är. Och va jobbigt det måste vara att få så mycket pengar för filmerna. Men shit liksom, visst det är säker jobbigt att inte kunna vara ifred när man är ute, men det borde han ju vetat om när han började med skådespeleri? Hade han tänkt att han kunde vara en skådespelare som INTE syntes utanför vita duken? Det är klart om han spelat dåligt så hade han inte haft detta problemet...så han får väl sluta spela duktigt då?

Vad tycker ni?

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

ja stackarn som är så populär... men jag förstår dom vill ha Edward, Robert är mycket snyggare blek och "död" som Edward än sig själv :)

2009-10-13 @ 16:04:30
Postat av: Molly

Håller med dig! :O Fan va dom klagar... Visst kanske svårt att hitta nån som inte playar en som liksom inte barta vill åt uppmärksamheten, men va fan! Hellre de än att inte få nån alls va fan xD

2009-10-13 @ 19:23:41
URL: http://thelly.blogg.se/
Postat av: pelle

stackars lilla Edward! ;P

2009-10-13 @ 21:10:21
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0