Pessimististk inlägg :P

Godmorgon?

Ni som tror att jag gick o la mig igår i tid räck upp en hand..

Du där i rött: Du har FEL!!!! (ta ner handen då!)

Jag mitt pucko hade ju slagit på tv:n och fastnat framför superman returns som gick på tv:n igår... så jag kom inte i säng vid 21.00 som jag tänkt. Jag lyckades inte slita mig från tv:n förän (Nu tänker Molly fråns :P) 23.00, så idag är jag (suprice) trött som fan igen... Det är helt enkelt ett faktum att jag inte klarar mig på 6h sömn och absolut inte två dagar i rad. Så idag får jag väl typ gå och lägga mig direkt när jag kommer hem från träningen :S

Jag har från och med idag påbörjat min bantning med viktväktarna (väldigt bra bantnings mestod som jag ska prata mer om senare). Det är lite tufft i början men när man vant sig så är det enkelt :) Men jag känner att idag kommer att vara en jobbig dag... mindre mat, trött som fan och INGET godis! (kanske en kaka efter träningen om jag håller mig till vad jag planerat att äta?).

Vad vill jag säga med detta inlägget då? INGENTING...förutom att jag är trött, sur (pga socker abstinensen) och allmänt bara vill klaga poå allt som den pessimist jag är haha..

Buktalaren Jeff Dunham med sin karaktär Walter-den eviga pessimisten...och tydligen min "long lost twin" haha.

Någon mer som känner sig lite pissiga så här på måndagen?

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0