Ny header :)

Igår handlade jag efter jobbet, sen åkte jag till mamma och då fick jag lite lasagnette :) Gott! Sen åkte jag och hunden hem och städade (jag städade och Calypso sov...) Sen gick resen av kvällen åt att göra min nya header.. vad tycks?

Jag suger verkligen på photoshop...men va fan denna headern är ju lite mer personlig än vad den förra var :P Synd bara att formaten blev helt lustiga...men men, vi får väl se hur länge jag står ut med denna...jag kanske byter den snart igen :) Det var ju faktiskt rätt roligt att hålla på o mixtra med bilder så där hehe..

Det var meningen att jag skulle installera Microsoft Office igår...men jag glömde/hann inte. Jag har ju bara dumma idiotiska Word Pad på min laptop nu när de bytte hårddisken :Z Så jag var bara LITE putt! Men min snälla morbror Tom hade insallations program för "Office" så jag fick låna det av honom :) Nu ska jag bara installera det oxå...

Ok, detta blev ett tråkigt inlägg, men har man inget roligt att berätta så får det bli som det blir :P Ge mig några idée annars?! :P

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0