Leo-ögon

Hellu..

Glömde totalt bort att säga att jag testade att göra sminkningen från Beyoncés video Kitty kat... Jag var rätt övertygad att jag inte skulle passa i det, men efter endel modifieringar så blev det ett rätt hyfsat resultat (jag tycker fortfarande att mörkhyade passar bättre i den men men...)

Jag gjorde inte fläckarna så skarpa som Beyoncé har i videon då jag var lite osäker på om det verkligen passade till kalaset för min syrras pojkvän...

Nog hade det varit snyggare om jag inte varit så blek :P

Det blev även lite 70-tals hår haha...(visste inte vad jag skulle göra med min allt för långa lugg så utsvängd lugg tog bort det från ögonen (när jag var för lat för att klippa luggen haha).

Jag skruvade även håret som är närmast ansiktet (med plattång, går fint fast att den är till för att göra håret rakt).

Till sminkningen har jag använt:
Viva la diva- grön/guldig ögonskugga
Viva la diva- mörkbrun ögonskugga med glitter
Isadora- guld ögonskugga
Isadora- True black eyeliner (både som eyeliner och till fläckarna)
Isadora- mörkbrun kajal
Viva la diva- röd/rosa rouge (till att fylla i fläckarna så det sticker ut mer)
MaXfactor- Mascara, använder Max Masterpiece för den sammarbetar bra med mina ögonfransar haha.


Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0