klippa mig idag?

Sitter och funderar på om jag ska klippa mig idag... Då menar jag inte hos frisören utan själv. Man får väl försöka att spara lite på pengarna nu när man ska köpa massa julklappar. Köpte för övrigt tre julklappar för ett tag sedan fast mamma ska köpa en av mig så den gills inte riktigt :) Den julklappen är till Emmelie ^^ Nu blir hon nyfiken men nej du jag tänker inte säga vad det är :P

Jag borde färga håret oxå... det är inte svart längre det är brunt... jag vill inte ha brunt hår jag vill ha svart! eller rött^^ fast då kommer vi ju fram till den slutsatsen att jag inte vet hur det ska gå med rött hår till alla mina lila kläder...usch jag får lite ångest. Nä jag klipper nog bara mig idag så får vi se om jag kan bestämma mig för en färg sen.

På tal om något helt annat, så tror jag att jag fått nageltrång i tummen :( Det gör skit ont i kanterna på tumnageln iaf). Jag har inte en aning om vad jag gjort men ont gör den. Nu har jag nog klagat fördigt för stunden, vill ni har mer så är jag här resten av veckan oxå/Gnällspiken

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0