Kan inte handla av snygg personal...

Hellu,
Jaha man var och åt middag igår på Stekhuset. Jäklar va gott det var, jag tycker att jag fortfarande är mätt så mycket åt jag :) Jag åt vitlöksbröd (som vanligt) med aioli mycket gott. Sen åt jag helgrillad fläskfilé med klyftpotatis och ännu mer aioli (jag veet jag är besatt av vitlök). Sen skulle de andra äta glass till efterrätt men då sa jag stopp, då fick det inte plats mer i min mage. Maten var ju som sagt jätte god men det tog jäkligt lång tid för att få den. Längre än man brukar få vänta tycker jag så jag var lite putt, sen var stolarna väldigt obekväma så jag fick ont i ryggen efter att ha suttit där i tre timmar. Men maten vägde absolut upp för det så jag rekomenderer denna restaurangen.


Jag var inne på Intersport som hastigast innan middagen och skulle spana in en jacka, hittade inte den jag letade efter så vi fick fråga om hjälp och vem kommer inte då utom mig favorit... Han jobbar där och jag har alltid turen att få hjälp av honom när jag kommer dit, han liknar Ove som spelar bas med Ledin och är bara oföskämt snäll och gullig :) Så jag kunde väl inte riktigt koncentrera mig på jackan och fick därför hänga undan den till lördag så kanske jag kan bestämma mig då. Inte lätt när man bara ser "Ove-killen" (nej jag har inte en aning om vad han heter och jag tänker inte ta reda på det heller för han är för gammal för mig men bara såååå söt). Och så avslutar han med att säga "då hoppas jag verkligen att vi ses på lördag då" visst han menade för att han vill att jag ska köpa jackan men jag blir iaf röd som en pion och slinker iväg fort som attan... va jobbigt det är när man är attraherad av någon och inte kan dölja det för fem öre...


Min packning till Calypso?

Kom hem vid 22.00 hämtade hunden och åkte hem och packade, för jag ska ha filmkväll med Emmelie och Amir idag så jag ska sova över där med hunden. Detta kräver då min packning och Calypsos packning (bestående av flera kg hundmat och snutte djuren att leka med). Vi ska kolla på skräckfilmer hela kvällen så man kommer antagligen inte att sova så bra :/ Jag skriver mer om detta senare idag.

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Molly

Haha sötis då ;) va är de för jacka??

2009-10-30 @ 20:10:18
URL: http://mytrueromance.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0