Hoppar träningen idag :'(

Nu är snart arbetsdagen slut, men någon träning blir det nog inte jag har nämnligen börjat bli förkyld igen :( Jag tänkte idag på morgonen att jag bara hade lite ont i halsen för att det var kallt på morgonen (jag får det ibland). Men det är inte bättre nu och jag har blivit snuvig... så jag får nog hoppa över träningen idag. Tråkigt för jag var rätt sugen på att räna nu när jag kommit igånge efter förra sjukan, men men jag tänker inte chansa och få hjärthinneinflamation för att jag försöker vara duktig!

Så jag ska hem och laga till lite kyckling :) Sen ska Molly och jag "leka" haha. Det betyder att Molly och jag ska äta upp den lilla biten kladdkaka som jag sparade undan från jobbet höhö. Jag har faktiskt lovat Molly en bit XD Kanske jag får måla Mollys naglar ikväll oxå? Hon är ju ledig resten av veckan så hon behöver ju inte tänka på naglarna för bageriet på ett tag^^.

Att bro på måla naglarna...idag är första dagen jag är utan nagellack på typ en månad om inte mer! Det känns super äckligt nu när jag vant mig vid lacket... Jag tänkte att jag skulle ha ett litet uppehåll nu för mina dumma naglar bara skivar sig och går av hela tiden, jag inbillar mig att det är allt lack och aceton jag utsätter dem för. Får se hur det blir om jag kan hålla mig borta från lacket.

Vad ska ni göra ikväll?

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, hade också velat få mina naglar fixade!

Har inte haft tid eller ork att fixa till dom. :P



Puss

2009-10-08 @ 15:15:29
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0