Hemleverans...

Idag på morgonen gjorde jag en god gärning... Jag körde hem till min sjuka syster Emmelie som antingen har fått halsfluss eller svininfluensan :S (Pest eller kolera?) Och så lämnade jag en present i hennes kylskåp...en portion av min kyckling pasta :) Hon blev jätte glad och kramade mig på avstånd :) (vilket innebar att hon stod i vardagsrummet och jag i hallen och så fejk kramade vi varandra i luften haha...hon är så söt och jag tycker så synd om henne att hon är sjuk :(

De första snöflingorna kom idag oxå... usch jag vill inte ha snö NU...det kan väl vänta till december iaf, så man slipper halka och slask när man är ute o kör :P Det är Mollys "fel" att det snöar... hon har ju suttit och önskat snö sedan juli (som jag har hört iaf hon har säkert önskat det tidigare). Så när vi träffas nästa gång ska hon få lite väntat spö för att hon gör så att det snöar :P haha

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tack till världens bästa lillasyster. Älskar dig! Jag tror att det var gott,kände bara att det brände lite i munnen :) Nu ska jag till doktorn, får se om de svimmar av min andedräkt :)

2009-10-15 @ 13:03:57

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0