Haunted...



Just det ja! Jag hade besök av mitt spöke igår igen. Denna gången blev han lite för närgången :S
Jag vaknade av att det blåste kallt i ansiktet och när jag tittar upp så ligger det någon eller något i sängen brevid mig och stirrar in i mina ögon! Jag flyger upp ur sängen så jag skrämmer ihjäl Calypso och slänger mig på sovrumsdörren och springer ut i hallen och tänder lyset. Med min kallsvettiga hand på ytterdörren stirrar jag spänt på sovrums dörren.

Calypso trycker sig mot mina ben och undrar va fan det är frågan om. Sen bestämmer jag mig för att smyga tillbaka till sovrummet för att se om han är kvar, jag fingrar efter lysknappen, hittar den och stålsätter mig för att bli attakerad... *klick* inget... sängen är tom, likaså garderoben och utrymmet under sängen. Spöket är borta! Och i min lilla sjuka hjärna undrar jag var är han? eller drömde jag? eller var det  på riktigt? Jag måste säga att detta nya spöket är riktigt otäckt, jag saknar nästan Astrid (spöket som bor hemma hos mamma och pappa).

Efter många timmar lyckades jag tillslut somna om, men nog gnager känslan efter spöket i bakhuvudet när jag ska sova.. Jag MÅSTE få bort honom från min lägenhet!

Spökar det hos er?

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Fy vad otäckt!



Sv; Tack så mycket! Håller tummarna för att det ska gå bra. ^^



Puss

2009-10-06 @ 23:13:48
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Leona

Men shit vad hemskt. Jag hade självdött garanterat.



Tack och lov har vi inga spöken.

Tur att du har Calypso.



Kram!!

2009-10-07 @ 12:34:14
URL: http://hunnybunnys.blogg.se/
Postat av: angelica

Åhh, obehagligt...

Jag måste nog erkänna att det är något konstigt här med.

Våra lampor blinkar lite till och från då de känner för det osv. men det är jag övertygad om att morfonar står för.

Min lilla skyddsängel som vill göra sig påmind =)

2009-10-07 @ 21:23:57
URL: http://notbroken.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0