Gissa vad jag äter...

Mmmm....gissa vad jag äter...Thai mat. För det äter jag ju aldrig haha, jag vet jag är sjuk men jag bara är beroende av den maträtten (A). Men för F_n Sanna sluta prata mat nu!!! (Schizofren som pratar med sig själv? Ja antagligen haha).


Jag ska träna idag oxå, jag har lite lite lite (demonstrerar med tummen och pekfingret) träningsverk idag sen tisdags... Men det är väl bara att träna bort det, någon gång måste musklerna väl bli uppmjukade?? Jag menar just nu rör jag mig som en gammal 80-årig kärring när det är kallt ute haha.. Shit va jag är lättroad, lämna inga skämt som kommentar då kommer jag aldrig upp ur stolen  haha.

Jag hade tänkt att jag skulle bli duktig och sluta äta godis i veckorna, men det sket sig igår när jag upptäkte att jag hade gömt en kexchoklad längst in i skafferiet och eftersom man inte har någon som helst själbevarelsedrift så var det ju bara att äta upp den :) Men nu är den borta så ikväll gör jag ett nytt försök :)


Jag är ju så korkad så att jag inte kan låta godis ligga i skåpet, finns det godis hemma så äter jag upp det, så enkelt är det :( Men nu får jag inte köpa något godis förrän lördag har jag bestämt så jag får väl sitta med mitt socker-abstinens i två kvällar nu då.. (det lustiga är att socker behovet inte är så farligt under dagen det är kvällarna som det smyger sig på som ett gnagande monster i hela kroppen som bara måste ha SOCKER!)

Jag ÄR kakmonstret!!!

Är ni socker-beroende?

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: maaati lda

snygg blogg! ;)

2009-10-01 @ 13:55:05
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: anna hedlund♥

sv: jo med mig är det fint :) hur är det själv?

2009-10-01 @ 14:11:48
URL: http://younameit.blogg.se/
Postat av: angelica

Jag är socker beroende, tyvärr!

Men jag arbeter på det och jag har faktiskt inte ätiti godis på 1½ veckor...

Förr var det varje dag;)

2009-10-02 @ 18:38:24
URL: http://notbroken.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0