Försenat inlägg

Hej, sorry för att det inte blev något inlägg nu på morgonrasten... Vårat internet på jobbet var skit segt så jag varken hann eller orkade försöka när det bara laggade :/ Men lunchinlägg ska det bli :)

Igår satt jag och letade igenom alla mina 5673783 recept som låg huller om buller hemma hos mamma... Hennes jobbakompis hade frågat efter ett bra recept på surdeg och eftersom jag är bagare så ställer man ju upp ;) Efter mycket letande och två koppar kaffe senare hittade jag den och gjorde en kopia av den. Jag känner dock nu att jag måste rensa bland recepten och försöka att dela in det i kategorier för just nu hittar jag ingenting :S Så detta blir ännu ett av alla mina projekt...får se hur långt jag hinner innan jag tröttnar...

Någon som vill hjälpa mig att sortera???


Jag lagade kyckling pastan igår oxå, supergod!! Fast den var jäkligt stark i eftersmaken (måste vara chilin) så det blir till att dricka mycket vatten idag efter som jag just ätit upp lunchportionen jag hade med mig idag av det :)
Jag hade tänkt att ta med mig en port. till min syrra Emmelie idag som ligger sjuk med hög feber, men jag glömde den lådan hemma :( Så jag får väl se om hon vill ha det imorgon? (Krya på dig Emmelie!!!).

Sen fick jag äntligen igång mitt nya msn på min dator igår tjoho! jag hade bara den super-urtida versionen av msn och blev så sur på den för att man inte kan göra någonting på den... så då letade jag upp den nya versionen av msn och skulle installera den, då fungerade inte den sidan!! så har jag försökt att få igång det hela veckan utan att det fungerat (tydligen har Molly oxå haft detta problemet så vi tror att det var något fel på msn hemsida).
Sen försökte jag igår igen att installera det och då bara fungerade det!! Gissa om jag blev glad!? Så nu har man alla uppdateringar och funktioner så man hänger med alla andra haha...(Shit vilken nörd jag är!)

MSN!!!


Pratade med Molly som vanligt på kvällen:) Nu inser jag hur bra det var att jag skaffade fast pris för mina sms...på en vecka hade jag typ skickat 400sms! Visst så mycket skickade jag inte förut, men jag har slutat vara försiktig med hur mycket jag skickar nu då det är "gratis" (gratis innebär att jag betalar 99kr/mån så får jag sms:a hur mycket jag vill). Bra val var det iaf :P

Här är min underbara mobil :) (btw så direkt besällde jag den fårn Nokia i finland och levererades 3 dagar efter till mitt jobb där jag satt o väntade på den hö hö).

 

Blessed be!



Kommentarer
Postat av: Emmelie

åhh, ja tack! Jag behöver något startkt att äta så kanske jag känner lite smak :) Kram

2009-10-14 @ 15:04:32

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0