killar+sport= jag är intresserad!

Har suttit och pratat med Molly via sms.. Jag har ju skaffat gratis sms för 99kr/månaden nu  så man får ju göra så det lönar sig. Jag skaffade det för att jag på sista tiden skickat så mycket sms att jag fick fylla på  mobilen en gång i veckan för att det skulle räcka (mycket är de senaste katastrof-killarnas fel :P) sen så pratar jag och Molly typ hela tiden nu vilket är jätte roligt men dyrt när bara hon hade gratis sms... Så nu jäklar haha.

Här är vi motsvarigheterna till Brödernafluff="Systrarnaflummfluff" haha

Molly ska på hockey ikväll så jag får inte umgås med henne då :( Jag blev faktiskt oxå sugen på att gå på hockey men jag vill inte vara ifrån Calypso mer än vad jag är hela jobb-veckorna plus att de andra som skulle på hockeyn hade skaffat sittplatser så i så fall hade jag fått stå själv i "klacken"... men som sagt så blev jag bra sugen, jag menar killar med hockey-rumpa som svettas på isen...mums haha (jag är nog lite desperat ändå?)

Antagligen är det av samma anledning som jag blivit så intresserad av fotboll? Massa killar som springer och svettas på planen? Jag börjar se ett "monstar" (gotländska för mönster). Nä men jag har faktiskt börjat gilla fotboll för sportens skull...oxå XD (sen att jag är hemligt förälskad i två av spelarna är ju en annan femma).

Jaha då har vi (vi syftar antagligen på att jag är schizofren?) gått ut med att VI är ute efter alla sport-killar? Men ärligt talat så är det något obeskrivlig sexigt med killar som håller på med sport...en del iaf. Synd att "all the good one's" är upptagna :S

Någon som känner några långa, sportiga, snälla  ej psychopat normala killar?

Nä sluta prata killar nu ditt lilla pervo XD

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Ness

jaa verkligen, jo mamma gick med ner 20kg på sån tid :D

själv vill jag gå ner 10kilo, väger just nu 65kg.

2009-10-07 @ 15:00:54
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

men usch va jobbigt: O

2009-10-07 @ 15:01:17
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0