Photo shoot...

Lunch! och nej idag äter jag INTE thai mat...jag kände att jag var tvungen att äta något annat idag :P Så idag blev det köttfärs-paj med broccoli *MUMS*.

Vi tog fler bilder för företaget idag. Idag blev det gruppbild med alla som jobbar på packhuset (utom Jerry som är på semester i Rhodos..) Vi fick ta var sin truck (av olika sorter) och köra på given signal så det skulle se ut som om kortet var taget när vi arbetade... Lite krångligt men det funkade, fotografen verkade nöjd så vi får väl se hur det blir. Förhoppningsvis syns jag inte för mycket på kortet, jag körde "långankan" och skulle köra bakåt vilket automatiskt betyder att jag var tvungen att titta bakåt så ansiktet kommer nog inte med (med min stora näsa haha).


Och så kör du frammår, du kör bakåt och du tittar in i kameran och ni låtsas som om ni packar något...oooo *Klick*.. typ så var det :)

Jaha äntligen fredag! ikväll blir det soffmys som gäller :) Får se om det blir mys själv eller om jag får sällskap, killen är ju mer förvirrad än va jag är :P  det blir bra vilket som faktiskt, jag har det jätte mysigt själv där jag går i mina raggsockor och glider runt i lägenheten haha. Åh jag måste ha popcorn ikväll!!! eller fan jag lovade ju mig själv att jag inte skulle äta godis förrän lördag... "crap crap, shit shit" (Nu flinar Molly). Får väl ha mysigt utan godis då.

Jag vill ha godis!

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: pelle

NEJ! Jag som väntade mig thai mat här inne! ;P

2009-10-02 @ 14:07:27
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0