Sömnbrist...

Lite sammanfattning av helgen...
Jag var på middag hos min syrra Emmelie igår. Hon hade lagat kycklingfilé med klyftpotatis och rosépepparsås...Mums!

Sen kollade vi på fotboll hos dem (Danmark-Sverige), vi skulle tippa på hur det skulle gå i matchen. Alla tippade att Sverige skulle vinna...jag motsatte mig o sa att Danmark skulle vinna med 2-0...sen ville alla slå mig när danmark vann med 1-0..haha...någon ska man ju reta haha.


Sen åkte jag hem så kom Molly och tittade på True Blood med mig :) Något märkligt hände... jag var vaken till 3.00 på natten! det har inte hänt på länge! Det dåliga med detta var ju att Calypso inte kunde hålla sig längre än till 9.00 idag på morgonen så det vara bara att masa sig upp och gå ut med henne...


Är det någon mer än jag som är helt besatt av True Blood (eller rättare sagt besatt av Alexander Skarsgård!!!!)?

Idag har jag tvättat, diskat, lagat mat, umgåtts med hunden, umgåtts med familjen och stickat... jag är nästan färdig med halsduken...jag kom av mig lite så jag har inte stickat sen jag gjorde inlägget "Sticka i fingret"... men nu ska den fasen bli färdig! Jag fryser juh!

Nu ska jag nog gå och lägga mig...det känns som om man behöver lite extra sömn nu eftersom jag bara sov typ 6h inatt...o jag ska upp 5.00 imorgon :/

God natt!

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Molly

Ehm typ jag kanske? :P haha, han är juh bara helt underbar! :D



Pus och gnag i knät <3

2009-10-12 @ 18:26:17
URL: http://thelly.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0