party! (nile city)

Sov länge idag till 9.00 så jäkla skönt! sen gjorde jag en fuling, efter att ha gått ut med hunden  när vi vaknade gick jag och la mig i sängen igen och gosade ner mig i en halvtimme till :)

Jag gick i skogen med Calypso o så tittade vi in hos mormor och fick en kopp kaffe :) Molly kom ner lunkande vid12.00 för att Tom (hennes pappa) ringde och sa att hon inte fick sova längre haha...(jag som tycker att det är sovmorgon när jag får sova till 8.00^^

Molly kom en sväng i går och hälsade på. Hon hade med sig cider...det var inte så bra...
Jag hade druckit lite öl innan hon kom och så klämde jag i mig två cider som hon hade med sig och sedan bacardi breezer... Jag tål inte sprit längre så jag blev jätte full och såg typ inget...eftersom mina ögon blir mindre och mindre ju mer jag dricker. Men roligt hade jag haha. Jag tycker dock lite syd om Molly som fick stå ut med mig haha.


Molly fick för sig att hon skulle sminka mig o det fick hon men sen ville hon ta kort på det.  Men det ville inte jag så jag sprang in i badrummet och tvättade av det innan hon hann.. hon hade målat grön kajal lila ögonskugga och sedan knallblå ögonskugga upp över ögonbrynen...jag såg ut som en crazy 80-tals docka...så nä ingen bild haha (sorry Molly).

Hur var er fredag?

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Jaså? Åh vad tufft! :D

Kan tänka mig att det är jätteroligt att jobba som konditor(?).



Men det är även som du säger, det är jättesvårt att hitta jobb idag. :/



Puss

2009-10-11 @ 18:31:19
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0