Dagens låt 091029

Dagens låt "I sommarnattens ljus" från Rocktåget med Tomas Ledin, Lena Philipsson och Nicklas Strömstedt. Detta är från Rocktåget 1991. Och ett av mina tidigaste minnen när jag följde med mamma (som älskar Tomas Ledin) och var en i människohavet som sträckte ut tungorna för att blidka musik gudarna (det var så Ledin förklarade den stora affischen som hänger i bakgrunden). Som sagt så har jag varit med på så gott som alla Ledin konserter sen jag var liten och är nu fast i konsert upplevelserna. I sommras var jag på Ledin i borgholms slottsruin, och blev med bjuden på efterfest, det var sjukt roligt ocg orealistiskt att man skulle få uppleva det, Ledin var där och bjöd på lite extra föreställning och så var tydligen expressen där oxå och filmade och i en liten sekvens ser man mig som försöker gömma mig för kameran haha. mycket roligt:) 

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0