Dagens låt 091026

Dagens låt "Jörgen" med Björn Rosenström. Det var någon dum person som sa "i långa loppet kommer du att bli nöjd" och då fick jag denna låten på hjärnan...så detta kommer att spelas upp om och om igen hela dagen...visst jag tycker om låten men det blir väldigt irriterande när man har den på hjärnan hela dagen..liksom bara "i lång lång långa långa loppet kommer du bli nöjd, det lovade du när jag skaffade dig. Nu har lång lång långa långa loppet redan gått och du kan glöm glömma att jag varit nöjd med nåt'" skit oxå...aja jag kan ju glädja mig med att jag kanske lyckats göra samma sak mot någon av er som läser detta haha...så är det när man är ond haha..


Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0