Beyoncé snygg ögonskugga..

Här är en video jag hittade på youtube som förklarar hur man gör Beyoncés snygga ögonskugga från videon "Kitty kat". Jag vill bara ha den ögonskuggan!! Men jag tror att det bara är mörkhyade människor som passar i den så det är nog kört för mig...jag får väl prova hemma i smyg så jag kan tvätta bort det när jag upptäcker att det inte är lika fint på mig haha. (om det mot förmodan skulle vara fint på mitt bleka ansikte så kommer det upp en bild haha. (OBS, mn kan vara tvungen att stänga av ljudet på när hon förklarar allt, jag tyckte hon var lite jobbig att lyssna på men hon målade bra)



Blessed be!

Kommentarer
Postat av: sandraG

hej sanna! jädrar schysst det där med leopard mönstret:D jag har en helt galen period med det just nu går det bra om jag tar det klippet med:D hoppas allt är bra med dig?! va evigheter sen vi snackade. ha det bäst.kram

2009-11-21 @ 20:43:09
URL: http://violet.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0