Tråkig dag...

Sorry, jag har verkligen varit världens sämsta bloggae idag. Bara dagens låt och ett LÅNGT långt inlägg om ja spotless...aja tänkte hinna med ett inlägg till idag iaf bara för att jag är så tråkig.

Jag har förberett för tårtorna jag ska göra imorgon, det blir drottningtårta (gräddtårta med hallon och blåbär) och mousse-tårta med hallon och mango smak. (jag veet mycket hallon men mamma fick bestämma smakerna och hon är galen i hallon så vad gör man haha). En lite tråkig grej med att jag skulle göra tårtorna just imorgon är att jag missar VIP visningen av Tomas Sabos nya kollektion som naturligtvis var samma dag...en men det blir väl fler gånger. (Vad är väl en bal på slottet? haha)

Usch jag är helt slut, jag har just tagit min en-timmes-träning och det tar på krafterna. Där fick ag för att jag trodde att det inte skule göra något att jag tränade så sent på kvällen...nu är jag ju slut i kroppen men pigg i huvudet...det bådar inte gott inför sömnen?

Usch vilket tråkig inlägg, kanske det hade varit bättre att inte skriva något alls? Många kör ju den stilen oxå att bara skriva för att de ska skriva...äh skit samma jag publicerar väl detta så får ni väl tvinga mig att ta bort den senare :P

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Molly

erkänn att man verkligen inte har nått att skriva om ibland :O haha



P.O.G.I.K :D (puss och gnag i knät) hahah! :D

2009-11-11 @ 00:12:58
URL: http://thelly.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0