Sugen på rött hår...

Nu är man mätt och belåten, idag blev det pasta med kyckling, salladslök, sockerärter, spenat, soltorkadtomat, chili och sesamfrö=SKIT GOTT! och det är enkelt att göra inga mått utan allt är bara efter behag (dock inte farbror-melker salt haha). Eget recept så jag är stolt :) Fråga om ni vill ha det.

Jag är så jäkla sugen på att färga håret rött, men jag vet varken om jag passar i det eller om rött passar med lila kläder så tror inte att det blir av men snyggt är det!!!


Den här bilden är väl närmast den färg jag funderat på och frisyren är sjukt snygg men jag vill ju ha lång hår...

Cool slinga :)

Nåt sånt här skulle man kanske kunna våga sig på? Det var jäkligt schyst det med!!

 

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0