Spotless

Jag hörde talas om en ny serie med rengöringsmedel för ansiktet- ACO Spotless. Jag tänkte att va fan det är bara att prova fungerar det så gör det. Jag testade det i lördags kväll och på söndag morgon *POOF* så var finnarna uttorkade! Jag trodde inte mina ögon, jag menar jag tänkte att ja om typ 1 vecka kanske man ser resultat men den fungerade över natten! Så dessa produkter rekomenderar jag verkligen, det fungerade på min hud iaf.

Man ska använda produkterna morgon och kväll för bästa resultat.


Man börjar med denna: Spotless-Deep Cleansing/ Daily Face Wash. 200ml

Denna använder man som "tvål" (det står i beskrivningen att man ska använda den istället för tvål men det trodde jag att alla visste att man absolut inte skulle använda i ansiktet??) Så denna tvättar man ansiktet med morgon och kväll. Ansiktstvätten innehåller salicylsyra som motverkar och förbygger finnar och pormaskar. Salicylsyran tar bort döda hudceller och rengör porerna på djupet. Glycerin tillför fukt och bidrar till en fräsch hud. Så den ska göra huden bättre med andra ord :)


Steg två är att använda detta: Spotless-Blemish Treating/ Daily Purifying Toner. 200ml

Detta är som vanligt ansiktstvätt som man använder morgon och kväll. Ansiktsvattnet rengör porerna på djupet och motverkar uppkomsten av finnar och pormaskar. Innehåller salicylsyra som tar bort döda hudceller och öppnar tilltäppta porer. Ansiktsvattnet verkar bakteriehämmande och avlägsnar överflödigt fett för en ren och fräsch hud.


Steg tre är denna : Spotless-Two in One/Blemish treating moisturiser. 50ml

Denna gel är även för bruk morgon och kväll. Den fettfria gelen innehåller salicylsyra som motverkar och förebygger finnar och pormaskar. Gelen innehåller fuktbindande Glycerin och Propylene Glycol och verkar återfuktande utan att täppa till porerna.


Sen har vi då denna: Spotless-Oil free Matifying/Daily Moisturiser. 60ml.

Denna använder jag som dagcreme. Gelkrämen lugnar och mjukgör huden efter den dagliga rengöringen. Innehåller mattande mikropartiklar som absorberar överflödigt fett och lämnar huden matt och fräsch. Gelen är fettfri och täpper inte till porerna. Används i hela ansiktet efter rengöring.


Dessa rekomenderar jag verkligen! De är dryga och inte särskillt dyra (jag köpte hela serien på Apoteket för ca 250kr) Och det bästa utav allt är ju naturligtvis att det FUNGERAR!

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Använder också ACO Spotless och tycker att de är riktigt bra :)

2012-01-05 @ 21:05:51
URL: http://lizla.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0