Skadat mig, IGEN!!!

Sitter och har så jäkla ont i käken... jag kittlade Molly idag och då sparkade hon till mig över käken så det känndes som om den hoppade ur led...Det var inte meningen från Mollys sida hon blir alltid lite crazy när man kittlar henne så det är mitt fel. Men fan va ont det gör. Det gör ont när jag försöker gapa och det gör ont när jag biter ihop så jag försökte hålla den i ett mellan läge men då dunkar det i örat...

Då kom min sjuksköterska till mamma och sa att jag skulle försöka hålla igång käken så den inte typ fastnar för att det brukar stelna till om man inte rör på skadan..så nu sitter jag och försöker förgäves att tugga tuggummi, det går mindre bra. Men har mamma sagt att det blir bättre av det så är det väl bara att bita ihop (fast det gör ont).

Firat pappa idag har vi gjort oxå. Mamma bjöd på älgstek med kokt potatis och typ tre sorters sås :) Jag som helst inte vill äta söta djur (jag vet att jag är knäpp) ville inte äta älg (nu vill Tony och adam slå mig för att jag påstår att älgar är söta) så jag stekte lövbiff åt mig...av en gammal ful kossa haha... gott var det iaf :) (detta var då innan käk-skadan så det var väl tur att man hann äta innan :S

Jag vet jag ha ingen fantasi idag så inlägget får vara så här tråkigt, jag får väl skylla på min käke?? Nu ska jag titta på ännu ett avsnitt av Rome innan det är dags att sova. Är det någon annan som lagt märke till att HBO som står för både Rome och True Blood bara visar en massa sex?? Barnförbjuden kanal någon? aja bra är det iaf.

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0