Natur bilder...igen :)

Jag hörde talas om från min kompis att hennes "hubby" gillade mina bilder från mina promenader i skogen :) Så bara för den komplimangen (ja jag tar det som en komplimang med tanke på att mina bilder inte gör naturen rättvisa) så tänkte jag lägga upp lite fler höstbilder jag tog när det var fint väder (tror inte någon uppskattar regnbilderna??)

Calypso sniffar upp något spår :)

Så fint med stenmurar...tycker jag iaf...måste vara den småländska genen? eftersom småland i princip består ut av sten haha.

Utsikt över sjön :)

Jag gillar träd om det är någon som undrar?

Sen kommer då mitt personliga lilla "svart-vit-monster" fram...jag kan inte hjälpa det jag tycker det är så underbart med svart-vita bilder..

Lovely!

Och min favorit bild! Såg ett så fint träd som ser ut som flera sammantvinnade grenar och så lyckades jag få med mitt älsklingsmotiv med solstrålar i bilden :) Det är liksom min grej att få med solstrålar i bilden, jag vet inte vad det är jag tycker bara att det är så otroligt underbart :)

På vägen hem mötte jag då Molly coh passade på att fota henne med min lilla vovve Calypso :)

 

Vad tycks?

 

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Molly

Ja HUNDEN är juh snygg iaf xD hahaha!

2009-11-13 @ 18:57:04
Postat av: Anonym

otroligt fin hund du har :D

2009-11-21 @ 20:44:41
URL: http://violet.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0