Do the hit list!

du heter: Sanna

smeknamn: "Vårt lilla Ljus", "Lapp-Lisa" (på jobbet haha). Annars är det nog svårt att ha seknamn på mitt namn, om man nu inte ska anspela på att jag är lång som när jag gick i skolan och blev kallad för "Långben" och "Långe Jan"...

vad tror folk om dig? snäll?

vad får du oftast komplimanger för? att jag är snäll... och en o annan kommentar "oj va lång du är! men du är snygg!"

brukar du skratta för dig själv? definitivt. vem ska annars göra det?

vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hej gull :) gör du? <3"

var bor du? Kalmarlän-långt in i skogen

trivs du där: absolut, skogsmulle som man är.

äger du några converse: Japp ett par slitna.

brukar du bli för full: Det händer väl...firmafesten senast

är du blyg? ja. men för det mesta beror det på att om jag inte har något att säga brukar jag vara tyst.

vill du hellre ha mail än brev: brev är ju roligare. handskrivna. rätt sällsynt.

tror du på kärlek vid första ögonkastet: absolut.

har du spytt offentligt: Det tror jag inte :S

är du nöjd med ditt liv: det går lite upp och ner från dag till dag, men livet är ju inte färdigt än ;)

är du bortskämd:
Ja med mat, jag kan ju alltid flirta in mig för att få mat hos föräldrarna...det är väl lite bortskömt?

vad gör du i morgon: sover till 05.00. jobbar. äter, leker med hunden, leker kanske med Molly kolla på tv:n somnar i soffan?

vad är det värsta du vet? Folk som stör mig när jag sover...och levergryta?

hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det beror på om det händer något för en gångs skull eller om det är som vanligt?.

vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet inte, alla har väl sina brister även jag :P.

vad längtar du till? 4 december!

är det okej att gråta: självklart. balsam för själen XD.

när grät du senast: 1/11 av skratt när vi tittade på "Tomten är far till alla barnen".

vad skulle du göra om du vann en miljon: Vara tråkig och bara betala av mina lån och sen sitta och klura på vad jag kan göra mest nytta av mina pengar.

bär du glasögon eller linser: Både och. Jag har terminalglasögon till när jag sitter vid datorn på jobbet men oftast glömmer jag dem och sitter och kisar... sen har jag färgade linser någon gång ibland bara på kul.

tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha, nej!

vill du gifta dig: kanske...men i så fall borgeligt.

vill du ha barn: ja.

är du bra på att laga mat: Jag har faktiskt blivit det nu när jag flyttade hemifrån upptäkte jag :)

är du musikalisk? Ja det tycker jag nog, medel iaf.

tror du på ett liv efter döden: ja...jag är ju Wiccan och tror på reinkarnation...

bor dina föräldrar tillsammans: Ja

har du tandläkarskräck: Ja, jag kramar sönder stolens armstöd oavsett vad de ska göra med min mun...

har du någon gång gråtit dej till sömns: jadå.

biter du på naglarna: ibland-periodare.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0