Äntligen fredag!

Äntligen Fredag! Visst var jag trött som fasen idag oxå , jag kunde inte ens öppna ögonen på 30min efter att jag gått upp (så jag fick äta och borsta tänderna medan jag blundade och det gick märkvärdigt nog bra iaf haha). Men på något sätt så är det ändå inte lika tungt att gå upp en fredag som de andra vardagarna. Måste vara för att man vet att det är sista arbetsdagen och att man har hela helgen framför sig :) (Till skillnad från Söndagen då man inte gör ett skit utom att ojja sig över att helgen snart är slut...)


Any way... idag blir det kalas för morfar Börje som fyllde år i söndags när de var i skåne (så vi får fira honom idag istället). De skulle bjuda på pizza så jag är skit peppad :) (Mycket bättre med pizza än tårta om man frågar mig hehe). Jag har även en påse chips i skåpet som bara står och väntar på mig. Den jäkla påsen har ropat på mig hela veckan (eftersom jag köpte den förra fredagen utan att äta den) men jag har faktiskt varit duktig och låtit den stå kvar oäten :) Men idag ska den fasen få sig en omgång bara för att den retat mig i en vecka (ja jag är sjuk som pratar om att chipspåsar pratar och refererar den till en person men är man sjuk i huvudet så är man haha).

Jag och syrrorna skulle ha gått på "new moon" bion idag men när jag skulle boka biljetter i tisdags så var de utsålda (alla utom en, jag föreslog att jag skulle gå sjäv men det fick jag inte haha). Så nu blev det bokat till imorgon istället då fanns det typ 10 biljetter kvar och vi fick sitta längst fram... så nackspärr lär man ju få, men det är det fan värt jag har längtat efter att se den andra delen av Twilight...underbart, längtar!!! Jag tänkte föreslå att vi skulle shoppa julklappar innan bion, fast jag har inte frågat än. Skulle vara skönt om man kunde få lite "julisar" klara :S

Någon mer än jag som har lite "julklapps-köp-tids-ångest"??

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0