Sthlm BSB=efterfest

Emmelie och jag var ju på konsert med BSB i fredags. Jätte bra show trots de dåliga recensionerna. Jag menar varför skickar de alltid samma person till att recensera BSB konserter när han uppenbarligen HATAR dem. De hade skrivit något om att BSB framträdande inte ens gjorde de mest trognaste fansen nöjda... nehe men förklara då snällt för ett fan varför hela Hovet jublade hela konserten då??

Aja, vi galna fans tyckte att det var bra iaf haha. Fast den var bra kort denna gången, kortare än de föregående koncerterna tror bestämt att denna bara var 1,5h lång men den var bra iaf.

Bild från öppnings scenen då de startade med "Every body" gammal o go som får nostalgin att tränga fram hihi. Dock blir det lite tomt med den låten när inte Kevin är med...

Efter koncerten rusade jag och Emmelie till tunnelbanan för att komma iväg till deras efterfest, som Emmelie hade snokat upp (som den lilla stawlker hon är hehe) på puben "Ambasadour". Efter 1h köande kom vi äntligen in i värmen...eller hettan kanske är mer passande då hela lokalen var fylld av svettiga, skrikande och kära fans som oxå de hade hört talas om att BSB skulle komma dit...Emmelie och jag trängde oss in i massan och efter något timme till var vi ända framme vid scenen. Tyvärr kom "bara" Howie och Nick, vi hade hoppats på att få se/röra vid AJ som är vår favorit men det dög med de andra oxå. Jag kan tänka mig att AJ inte kom eftersom han är nykter alkoholistdå är det nog svårt att gå på efterfester utan att bli frestad synd är det om honom iaf.



Grabbarna kom fram och hälsade på alla de nådde även mig och Emmelie så det var ju lite trevligt. Och det roligaste av allt var nog när Howie hälsade på mig då tittade han in i mina stora mörka ögon och blinkade till mig med ett öga..haha.. tänkte på Molly då som typ tycker att han är super söt. Jag vidare befodrade blinkningen till Molly när jag kom hem ;)


Sen när bakgate pojkarna gått hem gjorde jag och Emmelie det samma, trötta vid kl 02.30 slängde vi oss i sängen bara för att gå upp 8.30 för att få lite god frukost buffé på hotellet Rival. Såg inte till killarna där tyvärr (vi har ju hört att de brukar bo där när de är i sverige) men de är nog rätt bra gömda för alla andra så det kanske inte var så lustigt.

resan var iaf underbar men kort och jag är fortfarande trött från den, men vila får man göra en annan gång :)

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

du glömde ju skriva om hur upphetsad jag blev när jag anmält upptäckt och anmält oss till efterfesten....och hur jag frenetiskt rakade mig under armarna :)

2009-12-09 @ 17:32:16
Postat av: pelle

Men tidiningarna har ju kommit överens om att ge BSB dåliga recensioner, då kan ju ingen säga något annat. Så jävla udda det där.

2009-12-09 @ 23:53:05
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0