"Veckans medarbetare"

Hellu.. eftersom jag bara har legat hemma och varit sjuk nu på sistonde så har jag inte så mycket att skriva om. Men jag kom på en rolig grej som hände förra fredagen. Då kom min jobbar kompis peter och sa att de på lagret hade haft en omrösting om vem som skulle bli veckans medarbetare..(redan här anade jag ugglor i mossen med tanke på att han alltid hittar på något bus). Sen undrade han vem som fick min röst och jag spelade med och sa att "ja det måste väl vara du då?" Då flinar han och sägen "vi andra röstade på dig så nu får du detta armbandet" och sedan springer han skrattande där ifrån :)



Jag på jobbet... (innan jag blev sjuk alltså)


Här är armbandet XD Han hade tydligen hittat det i smalgångarna på jobbet och kommit på att han skulle jävlas lite med någon, och så blev det jag (Btw så fick Tony ett par frölunda-flipflop av Peter samma dag eftersom han vet att Tony bara tycker om Brynäs och hatar frölunda haha) Aja, det var ju rätt roligt och TYPISKT Peter så sen var det bara att ta på sig armbandet och se glad ut haha.. fast efter ett tag nu så gillar jag det faktiskt XD

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0