Tuppaware party.

Jag var på Tupperware party i måndags med min syrra Emmelie. Det var väl sådär, mest jobbigt var att själva handledaren eller vad man ska kalla henne skulle prata om sin familj hela tiden. Jag liksom bara "men prata om de jä_la burkarna istället så vi kan beställa och åka hem"... Jag menar jag var ju knappast där för att lyssna på hennes liv och allt som hänt henne...

Any way.. det blev bara ett par glas med tätslutande lock med hål för sugrör (mycket bra att ha på stranden så att getingarna inte kommer in i glaset). Det var 4 glas med 4 lock och det kostade 254 kr!!!! Så ja det blev bara det, typiskt att det ska vara så dyrt...


Här är glasen jag beställde..


Dagens outfit, lite dålig bild bara... Skor: märke dna inköpta i sthlm 09. Kjol: märke H&M jeans kjol med sjömans-knäppning fran (syns ej på bilden) en hög midja en typisk "pen-skirt". Tröja: märke Vero Moda silkes tyg med siden krage. Skärp: märke Bicbok i äkta brunt läder med snörning fram.


Mina underbara skor som jag använder hela tiden...Märke Dna mycket bra skor, man får inte ont i fötterna ens efter en hel dag av gång på stan..


Jag och syrran Emmelie innan tuppaware partyt..

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0