Träning...

Tja, första inlägget idag...

Jobbat första dagen sedan min semester, känns tungt när man vet att det kommer att dröja ett helt år innan man får semester igen, men man får väl försöka att inte tänka på det så mycket :S

Jobbigast var det nog att gå upp tidigare än vanligt (har gått upp kl. 9.00 varje dag och så ska man helt plötsligt vänja kroppen vid att gå upp vid 5.00 igen).

Calypso min hund var inte heller särskilt road av att gå upp tidigare, hon knorrade lite när jag sa att det var dags att gå och så släpade hon sig bokstavligen ur sängen med halvöppna ögon, men vi kom iväg i tid iaf. Hon var heller inte särskilt glad när jag lämnade henne hos mina föräldrar, när hon insåg att jag skulle lämna henne. En riktig matte-gris är hon haha!

Idag tränade jag på Friskis & Svettis, jag kännde att det var dags att börja.Man har ju inte precis varit duktig och tränat på hela sommaren :SOch inte har man brytt sig om vad man ätit utan frossat i allt och inte brytt sig om kroppen. Och då menar jag inte att man inte har brytt sig om att man blir fet utan att man inte ger kroppen de näringsämnen den faktiskt behöver. Ett bevis att det faktiskt är det man gör är alla finnar som man får (iaf jag) när man frossar i fett och socker och inte äter de vitaminer, mineraler och fibrer  man behöver. Men så fort jag byter ut godiset/fettet eller iaf äter mindre godis/fett och äter tex frukt och grönsaker istället, då bara försvinner finnarna och jag får världens finaste hud. Så när jag nu blir sugen på godis om kvällarna äter jag typ melon, jordgubbar och morötter (och det är faktiskt lika gott). Men visst ibland måste man unna sig lite godis oxå XD.

Any way, träningen var det... först och främst hade jag tappat bort mitt hänglås till omklädnings skåpet. Så det var bara att åka till ICA och köpa ett nytt. Sedan tränade jag med Emmelie (min syrra) på gymmet och svettades  och var äcklig. Men fan va nyttig man känner sig när man kommer hem och med gott samvete kan slänga sig i soffan och glo på tv:n XD

Nedan kommer lite bilder från dagen..


Det ny inköpta hänglåset..


Min fina oxå nya träningsväska som jag köpte på Algutrums marknad 09.


Och här är det, svett-gymmet :)


Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0