Tjej-kväll igår :)

Igår hade jag och Molly "syrran" en riktig tjej-kväll. och gissa vad vi pratade om...KILLAR naturligtvis haha.. och så kom våran sjuka humor och så blev det skratt fest istället XD En kompis till Molly ringde oxå (Robin) och skulle prata med henne, och så fick han tyvärr uppleva fåra flummanfall (sorry Robin!!).

Här är bilden på Molly som jag lovade Robin att ladda upp ;) Molly är duktig hon kan träna, hålla balansen klappa Calypso, skratta och prata i mobilen samtidigt XD en stund iaf...sen trillade hon av bollen haha... jag veeet dåligt ljus men det var ganska sent och min mobilkamera är inte den bästa.. (Nu garvar Molly för att jag sa "jag veeeet" för typ hundrasjuttioelfte gången haha).

Det är roligt att ha sådana oplanerade prat kvällar när man bara pratar roliga minnen...och killar hö hö :) (Nu garvar Molly igen, jag veeet vi är lättroade hö hö).

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0