Rensat i rabatterna och fått skavsår i öronen...

Idag har jag rensat i rabatterna på jobbet, Tommy alias "08:an" hjälpte till och pratade oavbrutet, så jag fick skavsår i öronen... till slut hämtade jag min MP3 och spelade jätte hög musik så då slutade han prata så mycket, och jag hörde inget (jag veeeet lite taskigt men va fan man måste ju kunna hålla käften i en minut iaf...) Aja,  det var vår chef  som skulle ha kundbesök imorgon så då var det tvunget att vara fint överallt så vi fick rensa i rabatterna, eller jag hon sa åt 08:an att han skulle göra det men han bara klagade på att det var såååå jobbigt att rensa så då gick jag ut och började och när han såg att jag gjorde det kom han så snällt och började rensa han oxå.  Nu är det gjort iaf och Chefen sa att vi var såååå duktiga så nu är jag nöjd iaf haha. (lustigt va mycket det gör bara man får höra att man är duktig :) )


Inte nog med skavsåren i öronen, jag blev typ åderlåten av rostaggarna oxå haha..

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0