Ny header?...

Hej, sitter och funderar på hur min nya header ska se ut, jag tänkte att jag skulle rita den själv för att få en lite mer personlig touch på den. Eftersom jag tydligen inte hade photoshop så kunde jag ju inte tillverka en där. Kanske för att datorn har varit helt mess up sedan vi fick virus på den. Pappa hade installerat typ 40 olika virus skydd som motverkade varandra. Så när vi lämnade in datorn som blivit hur korkad som helst, tittar expediten upp med stora ögon och säger "Ni har över 5000 olika virus på datorn, det har jag aldrig sett förut". så det var väl inte så konstigt att den var "lite" seg. Any way.. när vi fick tillbaka datorn var allt borta inklusive alla program, words, excel, photoshop osv. och inte kunde väl vi installera det på nytt för då hade pappa slarvat bort alla installations-skivor. Så jag var bara lite pissed på datorn...




Any way.. nu ska jag då rita/måla en bild och sedan ta kort på den och sedan lägga in den i datorn för att använda som header hade jag tänkt. Ni får gärna lägga en kommentar med förslag på vad det ska målas :) Inspiration är aldrig fel.


Glömde skriva att ÖIF spelade sin första riktiga match i fredags mot Alsjöholm IF, och vi vann!! Mycket roligt, det blev 1-3 till oss, starkt jobbat! Nästa match på fredag 21/8-09 kl 18.30 mot Johansfors IF.

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0