Ny cool sopkvast :)

Jag fick en ny sopkvast + sopskyffel av mina föräldrar igår. De hade hittat världens finaste på Ica som var i mina färger svart och lila! Här är ytterligare ett exempel på något som man gjort lite roligare med ny färg och mönster istället för de gamla vanliga tråkiga städartiklarna. Plus att skyffel hade en ny lösning för det gamla problemet med vanliga skyfflar där delarna alltid lossnar från varandra. Nu har de gjort delarna så att man skruvar i skaftet i själva skyffeln och inte bara trycker i den (vilket gör att den lossnar varje gång man använder den och häller ut allt ma sopat upp MYCKET irriterande!).



Läcker eller hur!?


Och så var det en smart lösning på att den inte ska ta upp så mycket plats i städ-skåpet istället för att ställa den på golvet bland allt annat, så finns en liten plastbit på baksidan som gör att man kan hänga upp den på väggen istället och det går att vika skyffeln så att de inte sticker ut mer än 4cm från väggen MYCKET praktiskt tycker jag!

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0