Naglar och smink

Hade en trevlig kväll igår med Molly (kusinen). Jag målade hennes naglar, sminkade henne och lockade hennes hår. Jag målade även mina naglar, bilder kommer nedan.. OBS! Jag har målat ALLT för hand, inga mallar inga stickers eller någonting. Visst tar det tid att göra allt för hand men fatta vilken status att ha helt handgjorda naglar! Egen design och allt "á la Sanna" Och så är det roligt att göra det helt själv för då finns det ingen som kan ha lika dana naglar!


Mina naglar gjorde jag vit/rosa med lila blommor på.

Mollys naglar gjorde jag vit/blå med lila mönster (roligt när alla naglar är unika).
Här syns även min sminkning.


Mollys hår som jag lockat, med min plattång (jag fick typ nyss reda på att man kunde
locka håret med plattången).

En seriös bild på oss, en flum-bild, och en bild på när Calypso ville ha lite av vårat godis :) (Det var inget i påsen så hon åt inget)

Blessed Be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0