Kräftfest igår

Igår hade vi kräftfest, det var roligt. Fast jag åt ju inga kräftor eftersom jag är allergisk mot skaldjur. Jag skämtade med min morbror på jobbet i fredags att mamma fick äta kräftorna så tog jag supen haha.. Kräftorna som åts var de jag fiskat upp för två veckor sedan. De som åt dem sa att de var jätte goda, så det var ju skojjigt. Jag åt ju då köttbullar och potatisgratäng mycket godare och mycket skaldjursfritt haha. Nedan kommer lite bilder från kvällen.


Min söta vovve Calypso ville ju oxå vara med och fira, och var väldigt sugen på kräftor :)


Man blir trött av att ha kräftskiva hihi.

Här är en av de fina kräftorna som blev uppätna.

Här är en bild på den fina kräft-girlangen :) och min mamma och pappa...

The show is over!

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0