Jag är bara LITE överrörlig..

Jag satt och demonstrerade hur överrörlig jag är i mina leder här om dagen på jobbet. (08:an var jätte äcklad haha). Men jag tycker att det är lite roligt att jag kan göra saker som inte många andra kan göra. Jag kan till ex vrida min hand över 360° runt, jag kan lägga upp tummen ovanför knogarna (se bild nedan). 

Jag kan även få båda tummarna att ligga platt mot handlederna (fick ingen bild på detta det var för svårt att ta kort och göra detta samtidigt när jag var själv får se om någon kan hjälpa mig att ta kort på det senare). Jag kan lägga upp benet bakom nacken fast jag vågar inte riktigt om man skulle fastna skulle det vara lite pinsamt. Mina knän och armbågar kan böjas bakåt (åt fel håll altså) fast det är det enda dåliga för om jag står mycket böjs mina knän bakåt och till slut får jag väldigt ont i knäna av det (lustigt va ^^).


liten demonstration på när min armbåge böjs åt fel håll..


och här lägger jag upp tummen ovanpå handen över knogen (tydligen så ska normala personer bara kunna få upp tummen på pekfingret)

Här med knuten hand som är lite svårare då det lägger större press på tummen haha.

Jag veeet jag är lustig men det är sånt som gör att jag är jag :)

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0