Fredag = Fest!

Tjoho äntligen fredag!! "Nu blir det fredagsmys om det så är det sista jag gör, nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!" Älskar den reklamen, men är det bara jag som tänkt att punkar killen ser ut som en tjej??
 


Any way... Idag blir det grill-fest hos morbror Tony han fyllde år förra veckan så vi ska fira honom ikväll (får se om det blir några roliga fylle bilder från festen haha). Då kommer jag och tänka på att det är lite lustigt hur vi firar födelsedagar iaf inom vår familj. Jag menar en person fyller år och då måste de först städa för att man ska ta emot folk hemma hos sig, och så ska man köpa en massa mat/fika som de ska bjudas på och när alla gått hem får de städa efter gästerna... är inte det lustigt att den som fyller år ska städa två ggr och bjuda på mat/fika?? Jag tycker att vi ska införa att gästerna gör allt det istället :D

Jag gjorde en rolig upptäckt idag. Igår gjorde jag situps på min pilates boll (världens bästa uppfinning typ), och idag när jag diskade kännde jag av träningsvärken i magen från situpsen. Så tydligen använder man magmusklerna när man diskar (hade jag inte en aning om, trodde att det var mest armarna haha). Så man kanske ska diska ofta och mycket så man får ett 6-pack XD

Jag fick sluta tidigare från jobbet idag (mycket roligt). Min arbetskamrat Jerry var så snäll och sa att vi hade jobbat så duktigt så vi förtjänade att sluta tidigare :) Så sant så sant sa jag och stämplade ut mig *kaching* XD Man är ju inte direkt svår övertalad när det kommer till det... Idag var sista dagen då vi bara var tre på företaget, nästa vecka ska alla jobba utan morbror Tony som har en vecka semester till, den lilla jä-eln (skojjar bara det kan du behöva ;) )

Foten är bättre idag men den är ganska så öm fortfarande så det är väl bäst att behålla bandaget på ett tag till. Nä nu ska jag över till mormor och tjuv dricka lite kaffe innan festen *Mmmmm...kaffe...*


En väldigt sjuk och rolig låt, som alltid får mig att le (man är väl antagligen sjuk i huvudet haha)





Blessed Be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0