filmkvällen blev inte lång :S

Hellu, jo jag och Molly skulle ju ha filmkväll igår, den blev inte så lång dock... jag somnade som vanligt, men jag vet inte varför jag inbillar mig att jag kan vara uppe sent när jag går upp vid 05.00 varje dag... Vi hann se en hel film innan jag somnade då såg vi Asylum någon film Emmelie hade som jag inte hade sett, den skulle vara läskig men den vara bara läskig tills man fick se "monstret/spöket" eller vad det nu var. Sen var det mest bara töntigt, lite B-film. Sen skulle vi se Die Hard 4 igen som är väldigt bra, vid kl 21.00 satte jag i filmen och kl 21.01 sov jag... Sorry Molly men soffan var väldigt skön och jag var så dum så jag hasade ner och la mig bekvämt :S sen är det liksom bara en tidsfråga innan jag somnar...


Denna film får ett pentakel av fem, som sagt den var bara bra när skrämsel-taktiken gick ut på att man undrade var och vad det var som lurade i mörkret, sedan var den bara fånig.


Mina två sötisar, Molly och Calypso. Molly busade med Calypso tills hon blev trött och då ville Calypso att Molly skulle kela med henne och försökte få ögonkontakt genom att nästan bryta nacken av sig... hon är bara för söt :)


Innan jag somnade i soffan hann jag och Molly med en Piggelin var iaf. Mycket god glass!! 

Blessed be! 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0