Filmkväll blev fixar kväll :)

Igår skulle jag ju haft filmkväll men Molly(kusinen), men när hon kom till mig fick jag för mig att jag skulle måla naglarna på henne och mig istället. När jag var färdig med naglarna började jag sminka henne, det blev en lila makeup (lustigt jag som INTE tycker om lila alls haha). När det var färdigt lockade jag håret på Molly, blev jätte fint! (bilder finns i föregående inlägg). Sedan blev det lite vänner tittande istället för film, så mycket till filmkväll blev det inte, man det var roligt ändå :)

Det skulle vara rätt så roligt att hålla på med att designa naglar och sminka folk, men ärligt talat hur skulle jag kunna göra det här i denna lilla ort... Och jag tänker inte flytta till en storstad, jag måste ju tänka på hunden. Jag får nog snällt bli kvar där jag är. Inte för att det är så dligt jag har ju faktiskt världens bästa jobbarkompisar!!! Och lönen är skit bra så varför klaga :) Men ändå jag tycker att det är inte så dåligt av en Bagare/Konditor att kunna göra sånt som jag gör haha.



Här är min försökskanin Molly visst är hon söt!!!!


Och här är en mindre sminkad jag haha, lite kul att jag äntligen fick en bild där det syns att mina ögon är gröna(typ alla tror att jag har bruna eller t.o.m att de är svarta haha)

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0