Fikarast :P

Här sitter jag nu på min sista fikarast på jobbet innan jag ska gå hem. Sitter och knaprar på ett äpple och dricker varmchoklad, shit va gott det är med automat choklad! Skönt med varm i halsen oxå :) Jag saknar dock marshmallows att ha i chokladmjölken, jag veet det låter ingen vidare men det är super gott!!!


Gott gotti gott gott...


Ska snart åka hem, då ska jag lägga mig i soffan och försöka slappa lite så lungorna får vila sig (kan vi skylla på jag hade nog gjort det oavsett om jag varit frisk eller inte haha).


Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Carl

Hejsan



Av en ren tillfällighet så kom jag i kontakt med denna blogg när jag sökte efter bilder av Christopher Lee på google, kan vara eftersom du hade lite innehåll med sagan om ringen här :)

Tyckte du såg trevlig ut :) vore skoj att lära känna dig



Ifall du har lust go for it!



Mvh

Carl

carl.andersson87@hot...

2011-01-12 @ 19:26:29

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0