Det är Onsdag, vi måste beställa bord...

Onsdag idag, då kom jag och tänka på filmen Repmånad... "Ja va ska vi göra? Det är Onsdag Larsson vi måste beställa bord!" haha fan va bra den filmen är!  Onsdagar är sköna och jobbiga på samma gång. Det är jobbigt för att nu har vilan efter förra helgen gått ur och man är helt slut på jobbet men det är oxå skönt för att man vet att det är mitten på veckan så det är inte långt till nästa helg :) Inte för att klaga på mitt jobb jag trivs och jag älskar mina arbetskamrater, men det är när alla arga kunder ringer och skäller på en man bara vill åka hem (+ att det är jobbigt för att man måste gå upp vid 5.00 :S)

Jag har fortfarande träningsvärk sedan träningen i Måndags, men jag ska gå och träna idag igen iaf. Får väl försöka ta det lite lugnare idag och kanske stretcha lite mer efteråt. Den här gången har jag INTE tappat bort mitt hänglås jag kollade det typ 5 ggr igår kväll när jag packade väskan XD Emmelie (min syrra) och jag skämtade om det på förra träningen att jag numera måste säga högt och tydligt för mig själv och andra att "Nu lägger jag låset i träningsväskan i ytterfacket!!!" Det är väl antagligen det man måste göra för att man ska komma ihåg var man lägger grejjerna :) Och nu tänker alla i min släkt att om jag tappat bort något så finns det i en plastkasse (Jag VET att ni tänker det!), tyvärr är det säkert sant. Man har ju den lilla egenheten att man lägger allt i plastkassar  (Bag-lady #1).

Idag ska jag även se om jag hinner beställa tid för klippning och färgning av håret hos min kompis Lena i hennes egen salong HAIRCUT i Nybro (vaddå smygreklam). Hon är så duktig att jag inte vill att någon annan ska få röra mitt hår :) Jag återkommer med bild på håret när hon fixat det.

Nedan kommer lite bilder från fotbollen igår, tyvärr förlorade vi med 1-4 till Nybro men de var jätte duktiga så de var värda en seger! Grattis grabbar! Mycket kan ha berott på att vi hade en ny målvakt i vårat lag som skadar sig var 5:e minut (inte så bra att vara blödig när man är målvakt). Inte för att jag kanske kunnat rädda alla de målen men jag hade iaf bitit ihop och inte legat på marken och bölat varje gång jag fått bollen på mig... Sedan måste jag tyvärr säga att det till stor del även är back-linjens fel att så många bollar släpps igenom mot mål och att det där igenom blir mål. Visst vår förra målvakt Robban var väl inte världsbäst han heller men han är mycket bättre än han vi har nu...




Min fina tränings handske :P



Fotbollen försvann innan kameran hann knäppa av...vi är gröna, nybro röda.

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0