Bion G. I. Joe

Jag tycker att filmen var bra. Visst var mycket dator animerat men det fattar man varför när man ser filmen. Allt ska ju vara High-tech framtids saker som ingen ska veta om så det är klart att det inte kunde vara riktigt haha. Men jag tycker iaf att det var rätt bra animerat, det var absolut ingen B-film om man säger så :) Handlingen var bra men ibland lite förutsägbart. Den hade lite av allt möjligt action, sci-fi, komedi, romantik så jag tyckte att det var en bra film absolut sevärd! Denna film får 5 av 5 pentakel av mig.


Popcorn är ett måste när man går på bio, synd bara att jag inte tål bio-popcorn utan måste ta med mig egena. Tydligen så har de något med nötter i fettet de har på popcornen, för sist jag åt det fick jag en allergisk reaktion och mådde jätte dåligt, så nu får jag ta med mig egna popcorn, men det går bra det med. Men varning för nötallergiker ät inte popcornen!!

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0